W imieniu Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów Warsaw-Illinois Executive MBA i Executive MBA@UW chciałbym Was serdecznie zaprosić na kolejne spotkanie integracyjne absolwentów/słuchaczy MBA. Spotkanie jest połączone z wysłuchaniem wystąpienia przedstawicieli Borussii Dortmund.
Prelegenci:
Christian Diercks – kierownik zarządzający działem „Borussia Dortmund Evonik Fußballschule“ (międzynarodowy projekt marketingowo – sportowy). Dział Marketingu Borussii Dortmund.
Michał Zioło – polski trener pracujący w Borussii Dortmund, kierownik kursów Borussii Dortmund organizowanych w Polsce.
Uczestnicy: absolwenci/słuchacze programów MBA oraz osoby towarzyszące. Liczba uczestników: ok. 130 osób.
Termin: piątek 9 marca 2018 r. w godz. 18.00 - 24.00
Miejsce: Klub HYBRYDY (Warszawa, ul. Złota 7/9). Klub mamy na wyłączność do godz. 22.00, a w godz. 22.00-24.00 VIP - room
Koszt udziału:
• 10 zł od członków stowarzyszenia WIEMBA i EMBA@UW, którzy do 28 lutego opłacą składkę członkowską za 2018r. (150zł). Składki opłacamy na konto stowarzyszenia poniżej.
• 50zł od pozostałych absolwentów MBA i od osób towarzyszących
• 70zł - wpisowe w tej wysokości będzie pobierane od wszystkich osób, które dopiero w dniu eventu będą dokonywały wpłaty gotówką przed wejściem do Klubu Hybrydy
Cena obejmuje catering i 4h open bar.
Termin i wysokość wpłat: Wpłaty w odpowiednich wysokościach proszę dokonywać w terminie do 28 lutego 2018 na konto Stowarzyszenia Absolwentów Warsaw-Illinois Executive MBA i EMBA@UW (nr konta 07 2030 0045 1110 0000 0333 1250). Tytuł wpłaty: wpisowe na spotkanie 9 marca + info, za kogo jest wpłata. Wpłata jest równoznaczna ze zgłoszeniem.
Oprawa muzyczna: DJ (od godz. 22.00)
Menu: w formie bufetu szwedzkiego (godz. 19.00 - 20.30). Alkohol i soft drinki: 4h open bar na soft-drinki, piwo, wino białe i czerwone, wódkę, w godz. 18.00-22.00, a w godz. 22.00-24.00 mamy rabat 20% w barze w VIP-room
Partnerzy: Borussia Dortmund i Akademii Piłkarskiej WBS , SYNGIA, KRK PARTNERZY i ADAPTIVE.
Ramowy program eventu:
18.00 - Rozpoczęcie
18.15-19.15 - Prezentacja przedstawicieli Borussii Dortmund
19.15-20.30 - Catering
20.30 - 24.00 - Networking i budowanie relacji
Przekaz prelegentów do uczestników eventu:
Każda wielka marka ma swoje dobre i złe chwile, ale rzadko, której będąc nad przepaścią swojej egzystencji udaje się podnieść i obrócić kryzys w sukces. Wyjątkowym przykładem takiej sytuacji jest doskonale znana w Polsce Borussia Dortmund. Dla wielu kibiców BVB dzień 14.03.2005 jest drugą datą narodzin. Klub z Zagłębia Ruhry tonął w długach, miał przerost zatrudnienia, był niewypłacalny, słaby marketingowo i niewiele brakowało, aby ogłosił upadłość. Tego dnia nowi decydenci Borussii Dortmund przedstawili swoim inwestorom i wierzycielom plan naprawczy, – który finalnie został przyjęty. 18 lat później Borussia Dortmund odnotowuje najlepsze wyniki finansowe w historii, posiada stabilność organizacyjną oraz należy do najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych świata. Jak dokonali tej transformacji? Jak budowali nową markę Borussii Dortmund pokonując kryzys? Te oraz wiele innych ciekawych faktów z zakresu budowania marki, marketingu i działalności międzynarodowej opowiedzą przedstawiciele Borussii Dortmund podczas kolejnego BUSINESS MIXERa absolwentów/słuchaczy MBA.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pajączek
Wiceprezes Stowarzyszenia Absolwentów Warsaw-Illinois Executive MBA i EMBA@UW
tel. + 48 723 998 528 [email protected]
AACSB International - Założona w 1916 r. (AACSB) jest największym na świecie sojuszem edukacji biznesowej, łączącym nauczycieli, studentów i biznes. |
|||
Association of MBAs (AMBA) – jest międzynarodowym stowarzyszeniem zajmującym się badaniami z zakresu nauk o zarządzaniu. |
|||
The European Foundation for Management Development (EFMD) - międzynarodowe zrzeszenie organizacji akademickich, biznesowych i społecznych. |
Międzynarodowe Centrum Zarządzania
Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski
ul. Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa
tel.: 22 55 34 174
tel.: 22 55 34 106
e-mail: [email protected]